Snart arbetsvecka igen

Helgerna går fort, men de är bra, och jag räknar med att det blir en alldeles utmärkt arbetsvecka. Sedan är det en dryg veckas ledighet innan det är dags för höst och mycket jobb.
 
Den nya Mamma Mia-filmen var väldigt bra. Feel-good rakt igenom. Jag satt och mös i den dessvärre lite för varma salongen.
 
Innan blev det åter ett besök på Mocca Deli och efter blev det ett besök på Bishop.
 
Imorse provade vi att käka frukost på Clarion Borgen. Inte så dumt, 135 kr, och sannolikt första gången jag köper frukost på ett hotell där jag själv inte övernattat.
 
I övrigt tycker jag att ni ska följa rektorhamid på Twitter. Han är i Afghanistan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0