Några tankar

Idag avskrevs misstankarna mot "bröderna" för Kevin-mordet. Det är säkert rätt och jag är inte speciellt insatt, men det är mycket jag inte förstår. Det påstås att bröderna hade ett nästan vattentätt alibi, vad innebär det? Vadå nästan? Det framförs en teori om att det hela kunde vara en olycka med lastpallar, men hade inte flera lastpallar flyttats efter Kevins död? Kevins pappa säger att han förut trodde att det var ett mord men att han nu tror att det var en lek som ledde till Kevins död, men var "bröderna" med då? Jag blir nyfiken!
 
Jag såg en dokumentär om läkemedlet Adderall, att det används av många studenter för att öka koncentrationen. Skulle en kunna se det som doping? Alltså att en inte får göra typ en tenta om en går på Adderall eller liknande?
 
I övrigt är jag på ganska bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0