Det var det positiva tänket...

Det där med att tänka positivt för att lite magiskt få allt positivt sket sig :-).
 
Jag hade hoppats att dagen på jobbet skulle höja mitt självförtroende, men det gick åt andra hållet, och det med ett helt annat beslut än det som jag funderat kring. Utan att gå in på detaljer så gjorde domstolen en delvis annan bedömning än mig och min kollega, och det må vara hänt. Vilken bedömning en kommer fram till kan vara olika, och det är egentligen inte problemet, utan det är att beslutet inte är bra nog, och det är mitt ansvar. Det är pinsamt att läsa det, och det värsta är att jag främst tror att det är slarv, inte okunnighet. Alltså att jag inte orkat hålla tillbaka beslutshetsen utan tyckt att det var "good enough" vilket var mantrat vid tillfället. Nu får jag hoppas att det beslut jag funderat kring inte slutar i samma debacle, för då kan jag lika gärna säga upp mig.
 
Nee, dags att sluta gnälla och hoppas att Liverpool kan göra denna dag bättre och att morgondagen blir bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0