Härlig ledighet

Nu är snart ledigheten slut. Det är förvisso tråkigt, men det har varit en väldigt trevlig ledighet.
 
Igår blev det en sväng till Hallsberg för att hälsa på föräldrarna. Det bjöds på vegetarisk mat och öl, och allt var mycket gott. Det kördes även lite leksakståg :-). Sedan gick jag och Valentina till Frimis för en öl i solen efteråt, trevligt, trevligt.
 
Idag kikade jag igenom en dokumentärserie om en person som hävdar att Hitlers aska funnits i Sverige. Mycket bevis hade han, men det höll inte vid en närmare granskning. På många sätt likt de historier jag arbetar med varje dag. 
 
Annars har det blivit att kika på en del fotboll. Liverpool gjorde sitt och lyckades kvala in till nästa års Champions League. Väl värda det. ÖSK hade dock oturen med ett felaktigt domslut vilket ledde till ett rött kort och därmed en stor anledning till att det sedermera blev förlust. Trots typ 100 repriser har jag svårt att se att förseelsen ens är gult kort. Men, men jag kan inte heller regelboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0