Dagens tankar

Jag har lyssnat på Navid Modiris intervju med Wally Johnson. Wally är förespråkare för cannabis. Att det borde bli lagligt och säljas av staten. Spontant håller jag med, men jag är för dåligt insatt för att egentligen ha en riktig åsikt. Jag hade hoppats att intervjun skulle ge lite mer insikt i den vetenskapliga debatten, vilken den inte gjorde. Snarare hävdade Wally att de som är emot legalisering hade en del argument som jag aldrig hade hört. Typ att cannabis skulle leda till homosexualitet. Känns inte så seriöst... Sedan var han lite väl kategorisk i vissa åsikter för min smak. Kändes nästan som att Navid också var en aning besviken under intervjun. 
 
Att Mussolini hade invaderat Libyen hade jag missat. Nu får ni även försöka hålla två tankar i huvudet samtidigt - han verkade inte heller speciellt sympatisk. Från en sak till en annan, Ingvar Carlsson däremot, det verkar vara en sympatisk karl :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0