Fars dag!

Idag är det fars dag och jag har den bästa pappan :-). Det är tur för mig! Har dock inte hunnit fira honom idag, men det kommer senare :-).
 
Serien om Astrid Lindgren var riktigt bra!
 
Jag har även läst ut "Det kommunistiska manifestet" under veckan. Lite tung att läsa, och lite svår för mig att förstå fullt ut tror jag. Jag hade nog väntat mig att den skulle vara lite mer informativ. Som sagt, kanske bara jag som inte fattar.
 
Jobb i lördags. Fick inte så mycket gjort i praktiken. Irriterande ärenden. Tappar nästan lusten för hela systemet, om jag nu inte hade gjort det innan.
 
Åkte efter jobbet upp till Valle och har haft en riktigt trevlig lördagskväll och söndag. God mat på Barobao och torr bulle på Vetekatten bland annat.
 
Flyg är bokat och klart till Rom över nyår och förhoppnignsvis har jag hittat en städfirma till gamla lägenheten också.
 
Bra slut på veckan, nu ser vi till att nästa vecka blir bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0