Mitt i veckan

Det har stuvats om på jobbet igen för att vi ska klara av att producera mer. Jag är nog rätt nöjd med hur det blev för mig, men jag har svårt att tro att just det här kommer göra en väldigt stor skillnad. Alla sätt är väl förvisso bra förutom de dåliga...
 
Jag har fortsatt kika på dokumentärer om tyranner. Nu senast om Stalin och Mao. En blir inte mindre förstående för mångas rädsla mot VPK. Jag blir dock sugen på att läsa "Det kommunistiska manifestet". Måste finnas mycket där som är intressant. Det känns dock som jag aldrig hinner att läsa ikapp. Fick två nya böcker idag...
 
Jag har köpt biljett till Hästpojken.
 
Ja, det får väl räcka så. Eller, kul att ÖSK vann med 4-0 i måndags, och så hoppas vi på Liverpool-seger nu mot Napoli. Börsen går bra också :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0