Jahappja

Det var svårt att sova inatt efter att Liverpool avgjort mot PSG i sista minuten efter en väldigt bra match. Jag kan även bara hålla med Lagerbäck som var inne på att det var mycket rättvist att Liverpool till slut vann.
 
Idag har jag fortsatt med mitt projekt på jobbet. Även idag gick det väl så där eller ok. Godkänt, men det kan levereras bättre, dock svårt med så kort förberedelse.
 
Imorgon bär det av till Göteborg för verksmästerskap i fotboll. Jag har inte rört en fotboll på över ett år och jag har tränat rätt dåligt senaste veckan, så formen är nog inte på topp :-). Kul blir det nog ialf.
 
Annars då? Navid Modiri fortsätter att imponera i sin podd. Jag har i veckan lyssnat på intervjuer med Per Brinkemo och Mustafa Panshiri. Båda mycket bra och intressanta intervjuer med kloka människor. I övrigt har jag bekantat mig med Mata Hari och systrarna Mitford.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0