Lördag förmiddag

Det har varit en trevlig vecka. 
 
Jag kikade på den korta dokumentär-serien om Dolly Style. Ett koncept jag av naturliga anledningar helt missat, men för den delen inte uppseendeväckande. Märkligare koncept riktade till barn kan jag inte räkna upp några om än något. Nästan lite otäckt. Dokumentär-serien gick dock mest ut på hur det kan skita sig mellan arbetsgivare och arbetstagare när målen inte verkar ha varit helt tydliga.
 
Dokumentären om Jerry Williams var väldigt fin. Väl värd att se.
 
Igår var jag, Valle, Lisa och Saga och käkade på Bueno Bistro för att sedan gå på bio. Passande att det var på kvinnodagen, men det var endast en slump. Vi såg "Captain Marvel" vilken var bra. Bra musik och rätt rolig. Förvisso lite för mycket action stundtals, men specialeffekterna måste väl visas upp. Bra film att se på bio.
 
Nu imorse såg jag Opinion Live om feminism, men det blev bara rörigt, och mycket pajkastning. Gav inte mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0