Faktiskt roligare idag!

Vi spelade den första träningsmatchen för säsongen idag borta mot Hallstahammar. Jag tänkte innan att det säkert bara skulle bli en stressig och tjurig tillställning, men det blev faktiskt inte riktigt så. Vi förlorade matchen med fem bollar vilket inte var så farligt i och med att Hallstahammar spelar en division högre än oss och för att vi inte hade det riktigt bästa laget med oss. Jag spelade ungefär halva matchen på lite olika positioner, men mest på vänsterkanten och det gick väl så där. Kan inte påstå att jag stärkte mina aktier för att få spela mer, men det var ändå roligare än jag trodde att spela. Mitt facit blev ett mål, två dåligt missade avslut och lite blandat bra och dåligt i försvaret, så jag får väl säga att jag hamnade på minus. Kul att se på handollen lite mer glatt än innan ialf...

Liverpool tog första ligasegern idag :-). Nee nu ska det börjas göra sig iordning för utgång ikväll :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0