Lite bakis...

Idag har jag varit ganska så bakis och det har inte varit långt ifrån att det skulle behövas kräkas, men jag har lyckats undvika det. Jag hamnade på Strömpis igår med Jonny, Macke och Löwis, och det var ganska trevligt, men jag kände mig faktiskt lite ung. Varför jag varit så risig idag vet jag inte, för så hårt var det inte igår. Det är lurigt det där. Bakfyllan försökte jag bota med en promenad och det var ett bra botemedel. Känns ofta som att bakfyllan blir bättre när man börjar aktivera kroppen istället för att bara ligga och hoppas på att det ska bli bättre i soffan.

Nu är jag sugen på en pizza eller något liknande, men det blir det nog inget av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0