Segt...

Nu är jag riktigt seg efter en hel dag med träning. Först var det två timmars handbollsträning för att sedan bli en paus med lite mat och till sist avslutas med en orientering. Den första träningen blev lite hattig för att elen i Hallsberg inte ville fungera ordentligt, så vi fick använda den sista halvtimmen till att spela fotboll uromhus. Jag fick inte använda mina fotbollsskor vilket gjorde mig rätt lack för att jag vet att jag bara kommer att halka runt annars. Men visst man får väl förstå att vissa blir rädda för att bli stämplade om de inte själva har fotbollsskor. Under orienteringen efteråt hade jag satt mig själv som lite favorit, och jag sprang i lag med Macke. Vi började riktigt bra för att sedan springa bort oss rejält på en kontroll beroende på bristande kunskaper om vad som är vad på en karta. Vi hittade inte den missade kontrollen överhuvudtaget trots mycket letande, om den nu fanns kvar, vilket det verkar som att den gjorde... Utöver det gick det klockrent, så vi kom in på en tredje plats ändå. Jag blev ändå rätt besviken på att vi inte vann. Efter orienteringen hade vi en femkamp med lite olika grenar som jag var rätt halvdålig på, så där kom mitt lag näst sist tror jag. Hummm... Jag har svårt att tro att stämningen i laget kommer vara lika bra i år som förra året, men jag hoppas jag har fel... Dunder blev utvald till lagkapten, och det var ett bra val.

Liverpool spelade lika mot Sheffield Utd idag och ÖSK förlorade mot Umeå, så det har inte varit någon speciellt bra dag ur tävlingssynpunkt. Fallskärmshopp imorgon och jag kommer nog inte vara så stursk när jag står där och ska hoppa ut :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0