Friday I'm in love!

Fredagen är veckans bästa dag. Det är som alla vet dagen innan ledigheten. Men den där riktiga helgkänslan är inte lika intensiv när man pluggar som den var när man jobbade. Jag kommer ihåg när man gjorde lumpen, då var fredagarna helt underbara. Man gjorde ingenting jobbigt, utan städade mest, och sedan fick man sätta sig på tåget hem :-).

Hur har fredagen den 10 mars varit i mitt liv då? Det har varit en av de bättre dagarna den senaste tiden. När jag hade vaknat slog jag på datorn och kollade mailen, och där hade ett mail från universitetet ramlat in som berättade att jag klarade tentan med ett godkänt resultat :-). Jag hade varit ganska orolig innan för tentan var klurig med väldigt få poäng. Över 30% fick underkänt, vilket säger en del.
Vi hade en ganska tråkig föreläsning idag, men jag tycker det är ganska kul att bara komma iväg till universitetet och träffa lite folk. Pratade med intressant folk i bokhandeln idag...

Har gjort korvstroganoff idag igen, och den blev lika dålig den här gången som sist :-). Jag lyckas inte få den såsig :-). Fick ett tips om att jag skulle ha i mer mjök... Får prova det nästa gång. Hursomhelst var det rätt gott ändå. Efter det blev det en sväng till ÖKK för att träna lite.

Funderade på en sak igår... Jag förstår inte riktigt varför jag kan må så bra och dåligt över handbollen, när jag egentligen inte riktigt bryr mig om hur det går. Trots att jag egentligen bara tränar för att hålla igång så är min "göra allt perfekt annars blir jag toktjurig sida" väldigt aktiverad. Jag kan verkligen vara aslack efter en träning där det inte gått så bra. Som att det spelar så stor roll? Underligt är det...

Nu har Haga sagt upp lägenheten, så det är bara att hoppas att jag inte fått något klagomål eller att något annat strular så att jag inte får ta över lägenheten. Skulle vara så skönt att få veta att man får bo kvar. Jag trivs verkligen bra här, förutom att det är lite trångt.

Nej nu blev det tradigt. Hade ju tänkt att åka till Oscar en stund, men de andra skulle tydligen inte vara kvar där så länge så då hoppade jag det. Jag var sugen på lite frågesport eller något liknande. Är för kallt för att cykla så långt för att bara vända och åka hem igen. Ja ja då får man skylla sig själv att man är lite uttråkad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Match på lördag

2006-03-13 @ 17:12:03
Postat av: Andy

Vad för match?

2006-03-13 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0