Kvalklart!

Då har det blivit klart för kval för handbollslaget. Vi slog Linköpings Lejon, förhållandevis enkelt, idag med typ sex bollar i den avgörande och sista seriematchen. Själv gjorde jag ett mål och spelade ganska så mycket mot vad jag brukar. Fick till och med starta matchen. I andra halvlek slarvade jag tyvärr lite, en något tveksam felsteg och en bortkastad boll i anfallen efter varandra. Ja det blir väl lätt så när man vill så mycket och inte är helt van att spela match... Kul att vi vann ialf, och nu blir det Hultsfred i kvalet till 2:an. Nisse var grym idag. Önskar att jag också hade det där självförtroendet med bollen, men det kanske kommer. Blir nog att hoppa allt vad fotboll heter i sommar och bara träna handboll. Tycker att formen blir bättre och bättre trots allt.

De ringde från hyresvärden imorse och sa att de skulle skicka papper att skriva på om lägenheten. Gött värre! Riktigt skönt att få ett förstahandskontrakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0