About a boy!

Tre timmars föreläsning, två timmars läsning i boken, en timmes träning, två timmars TV-tittande, en timmes matlagning och lite annat. Det är vad jag sysslat med idag.

Än så länge saknar jag inte handbollen någonting alls. Allan frågade till och med igår om han skulle ta bort mig från A-lagets hemsida och jag svarade att han kunde göra det. Blev inte en borttagning men det står att jag tagit en paus fram till jul ialf... Den pausen kommer nog bli längre än så, men jag gillar inte att stänga några dörrar till något.

Kikade på House nyss och det kan vara ett av de bästa TV-programmen jag någonsin sett. Kanske intresserar mig lite mer än andra beroende på att det är en hel del termer där som även används inom psykologin jag läser.

Nu blir det nog att se ett avsnitt till av Tusenbröder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0