Segt igår alltså...

Det blev en tuff kväll i lördags som avslutades med att jag fick sätta mig och spy inne på min toalett :-(. Jag hade absolut inte tänkt att dricka speciellt mycket och hade planerat att få i mig en 5-6 öl innan och sedan ett par till inne på krogen. Nu råkade det bli så att jag hade "lånat" ett par alkoläsk från lillasyrran för ett par veckor sedan, så de råkade så klart slinka ner samma kväll, men jag tog den första ölen redan vid halv 6 så jag trodde inte det skulle vara några problem. Partajandet började med att Klarvik och jag satt här och tog ett par öl för att sedan knalla bort till Robert en stund. Robert bjöd så klart på snaps, vilken säkert gjorde sitt till för fyllan :-). Vi hälsade även på Erika, en kurspolare till mig, som bor i samma hus som Robert. Hon var väl inte helt förberedd på att vi skulle titta förbi, men verkade tycka det var trevligt ändå :-). Efter att ha varit hos Robert en timma så gick vi vidare till nästa förfest på Järntorget. Det blev många förfestställen under kvällen :-). Till slut kom vi dock ut på krogen och det blev Satin den här gången. Amir hade fixat så att vi kom in gratis och utan att behöva köa. Jag kom iofs lite efter de andra och fick tjata lite på hon i kassan för att komma in, men det löste sig till slut :-). Väl där inne blev det ett par öl till, men det kändes ändå rätt stabilt, och det finns inga minnesluckor, men sedan när det var dax att gå hem blev det både snurrigt och dumheter... Men kul hade jag ialf... Det brukar man väl ha när man gör bort sig :-).
Igår var det också rätt segt... Låg i soffan typ hela dagen och mådde halvdåligt och tittade på fem avsnitt av Tusenbröder. Spännande, men flera av karaktärerna känns lite för mycket...

Ny vecka nya tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0