Ja ja...

Jag kikade på filmen Tjenare Kungen igår och den var riktigt go :-). Man blev verkligen glad när man såg den. Iofs kan det för mig berott lite på att den fick mig att tänka på lite gamla goa minnen :-). Ni som inte sett filmen borde se den.

Idag har jag varit på universitetet i fem timmar och det kan vara nytt rekord, men jag trivs som fisken i vattnet där.

Det var handbollsträning idag och jag kom för sent för att föreläsningen slutade sent, men det gjorde inget. Handbollen känns fortfarande inte speciellt rolig, och det verkar inte bara vara jag som tycker så. Jag får se vad som händer efter cupen i helgen...


Kommentarer
Postat av: nora rep

Hej vill du komma på mitt födelsedgskalas? det ska vara nån gång nästa vecka. Passar någon dag för dig? Jobbar kväll.

2006-09-09 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0