Ny regering!

Alliancen vann valet. Jag röstade på Folkpartiet så jag ska väl vara nöjd, och det är jag nog. Det måste löna sig att jobba, så att inte alla bara går hemma och lever på bidrag, sedan måste vi få ordning på integrationen. Får se om det blivit något bättre om fyra år.

Liverpool förlorade mot Chelsea idag med 1-0. Det verkar som det var en dag för de blåa idag. Liverpool borde fått med sig ialf en poäng, men sätter man inte chanserna så blir det inga mål. Man får trösta sig lite med att Man Utd fick stryk också.

Det blev partaj på Babar igår, och det var nog den sämsta musik jag någonsin varit med om på ett dansgolv.

Dagens mest lyssnade låt är: The Rembrandts - Just the way it is, baby. Vet inte varför, men jag fick för mig att den hade ett skönt gung idag bara :-).

Kommentarer
Postat av: Estelle

yey!

2006-09-17 @ 23:51:48
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anonym

Du röstade fel...

2006-09-18 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0