"Vi" vann cupen...

Jag har varit och spelat handbollsturnering uppe i Hedemora hela helgen, eller jag själv har inte spelat så mycket... Det spelar iofs ingen roll, för jag tycker inte jag varit speciellt bra i de tidigare träningsmatcherna och sedan har jag tyckt det varit tråkigt. En annan orsak till att jag inte spelade så mycket var helt enkelt att jag inte ville... Varför jag tycker det är tråkigt har ganska klart framgått i tidigare inlägg här, men nu har jag bestämt mig för att ta en paus ett tag för att sedan se hur jag gör. Annars gjorde laget en riktigt bra insats i cupen och slog bland annat Lif Blå i semifinal och Mittdalarna i finalen. Alla spelare gjorde helgjutna insatser, men Nisse får ta priset som bästa spelare.
Jag fick ett sådant där lustigt hostanfall under en match också, och det sitter kvar en del än. Det kittlar i halsen när man andas in, vilket leder till att man börjar hosta :-(. Nej, just nu känns det inte 100...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0