Innesittardag...

Sist jag skrev hade jag varit grymt flitig under dagen som gått men idag har det varit helt tvärtom. Jag har varit inne i min lilla lägenhet hela dagen lång och inte fått så mycket vettigt uträttat, detta beroende på att jag var lite seg efter en inte helt perfekt natts sömn...

Igår var jag och bowlade och det gick väl helt ok för att vara mig. Fick över 160 poäng på en av de tre serierna vi hann med vilket jag är nöjd med. Det märks att man inte är en van bowlare för idag har jag ont som fan i underarmen :-). Kände det redan under bowlingen... Hela senan som långfingret sitter i gör lite ont. Bowling är onekligen en tuff sport :-). Psst... Jag vann ialf rätt klart mot min kombatant :-).

Imorgon ska jag försöka få lite mer gjort än idag ialf med en sväng till universitetet och en till gymet. Nee nu blir det tillbaka till soffan för att läsa lite mer "intressant" vetenskapsteori...

Dagens låttips: Loveninjas - I wanna be like Johnny C

Pulpdoftande musik, riktigt bra :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0