Standardfrilla :-)!

Idag har jag varit och klippt mig för första gången sedan i augusti. Det blev även en vanlig frisör den här gången i och med att jag inte orkade tjata på Jenny som brukar klippa mig med galant resultat. Frisören den här gången var en tant i 50-årsåldern och resultatet blev ju därefter :-). Jag har verkligen fått en standardfrisyr vilket är något jag inte brukar ha... Men man får väl försöka göra något kul av det även om det säkert blir svårt. Just nu sitter jag med en färgning i håret för att dölja mitt normalt råttfärgade hår :-).image138
Så här kan man se ut med färg i håret och kort hår :-).

Igår var jag och tog ett chlamydia-test. Mest för sakens skull egentligen... Iofs hade jag ett symptom för någon vecka sedan men det försvann direkt men lika bra att kolla upp, speciellt efter att man varit utomlands hö hö... Det roliga med det var hursomhelst att i väntrummet började jag prata om lite av varje med några andra som skulle göra samma test. Det roliga var att hon jag pratade mest med var född 820803, precis som jag :-). Sedan var hon även från Kristianstad och kände till mina släktingar där nere :-). Ibland är sammanträffanden nästan överdrivna :-).

Ikväll blir det bowling med klassen. Det ska bli kul bara jag får till håret på något vettigt sätt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0