Det blev bra det där!

Utgången i lördags blev lyckad. Det kändes som jag var i en konstant dimma, vilket inte berodde på alkoholen för en gångs skull, men det var riktigt skoj ändå. Det är ju helt klart roligare att vara på krogen när man är fri och obunden. Dagen efter som jag trodde skulle bli en katastrof beroende på sjukdom och alkoholintag blev inte alls så farlig. Jag kände mig mer bakis än sjuk. Idag har jag varit ganska snuvig och lite seg, men det verkar vara på väg mot tillfrisknande.

Roliga händelser!

De boende i Rosengård jagar bort Reclaim The Street aktivister :-). Det är ju fruktansvärt roligt. Snorungar som tror de gör en bra sak innan de kollat upp fakta. Man får bocka och buga för invånarna i Rosengård för en gångs skull :-).

Aftonbladet beskyller Israel för att sälja organ från dödade palestinier. Det har blivit enorm uppståndelse över det hela vilket inte är så konstigt. Inte så bra av Aftonbladet om det nu skulle visa sig vara falskt. Kan tänka mig vilket liv det skulle bli om Sverige blev anklagade för något liknande i Afghanistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0