Obama börjar fixa!

Nu är Obama äntligen president för USA, vilket jag tror kommer bli en start för en bättre värld. Jag har en väldig optimism för den karln.
En kul sak med Obama är att alla pratar om honom som USA:s första svarta president. Är det verkligen sant? Jag skulle nog mer säga, USA:s första inte helt vita president. Han är definitivt inte svart ialf, och så vitt jag vet är hans pappa svart och hans mamma vit. Summan av det blir såldedes att han är USA:s första president som är mulatt.

Jag har feber, eller hade det ialf igår. Nu känner jag mig mest däven... Är det ett riktigt ord? Jag är sjuk, mer eller mindre, hela tiden nu känns det som... Inte roligt alls.

Nu blir det mat och sedan jobb. Jag ser inte fram emot att cykla till jobbet. Mina lungor kommer inte gilla det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0