Jobb, jobb, jobb!!!

Mycket jobb nu... Extrapass idag på 11a betalda timmar. Även jobb ons, tors, fre. Jag trivs dock bra på jobbet så det gör inte så mycket att jag får jobba en del. Det är även bra efter solperioden som har varit... Den efterföljande lätta ångest som nu ligger och gnyr i min kropp försvinner när jag är upptagen. När min kropp oroar sig utan att det finns tillstymmelse till symtom blir jag rätt lack... Bättre att vara så upptagen som möjligt och ha så lite egen funderartid som möjligt.

Jag såg filmen "Little Miss Sunshine" igår och den var riktigt bra. Se den!!! Om inte annat för hur den behandlar världens sjuka skönhetsideal.

Jag vill ha Hanna här nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0