Seger!

Speciell fotbollsmatch idag mot Hallsberg. Jag har inte mött Hallsberg sedan jag lämnade laget för en herrans massa år sedan. Matchen började nästan katastrofartat för mig när en hemåtpass studsade upp så att jag fick snedträff, men med lite tur och skicklighet lyckades jag reda ut situationen. Annars började Hallsberg bra och spelade jämnt med oss till en början, tills de fick en straff som jag lyckades rädda och efter vilken vi fick en straff som Jesper gjorde mål på. Efter denna händelserika minut tog vi över matchen totalt och Hallsberg hade egentligen inget att säga till om. Vårt lag gjorde en riktigt bra insats vilket gjorde att jag blev relativt sysslolös. Straffräddningen var viktig men jag tror nog vi hade lyckats vinna ändå.

Brasilien krossade nyss Italien i Confederation cup, 3-0. Resultatet var i underkant.

Hanna har åkt iväg nu för att jobba på en båt i en månad :-(. Usch vad tråkigt!!!

Jag har inte bilderna från Midsommar tillgängliga just nu så de kommer upp senare tillsammans med lite mer information om hur Midsommarfesten var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0