Seger!

Det blev seger med 4-2 även i denna hemmamatch. Motståndet kändes dock något bättre än förra hemmamatchen. Vi spelade dock ganska hyggligt efter förutsättningarna och segern var rättvis. Det jag kan klaga på är väl att vi inte dödar matchen tidigare. Själv hade jag väl inte så jättemycket att pyssla med. Utöver rutiningripanden gjorde jag väl varken mer eller mindre än vad som är förväntat av mig. Målen var egentligen inget att göra något åt, men trots det var jag på båda, så med lite tur hade jag kunnat rädda dem.

Musiktips!!!

M83 - Kim & Jessie

Sons & Daughters - Gilt complex

Den första är en riktig efterfestslåt. Man får lite delfinmusikstämning :-). Gillar man finstämd electronica utan direkta överraskningar är det verkligen rätt låt. Den senare är lite mer lätttillgänglig och passar på förfesten istället. Det är lite Gwen Stefani över det. Bra, ösigt, inte så spännande, men bra och välproducerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0