Aina tackade för sig :-(.

Nu har Aina lämnat in :-(. Kroppen ville inte längre. En otroligt bra människa har således gått ur tiden, vilket är tråkigt, men att det skulle bli så var ju bara en tidsfråga, så egentligen är det bara bra att det gick så pass fort. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, så jag lämnar det där.

Dagen: En ganska intetsägande dag för mig. Pluggat lite, tränat lite fotboll och lagat lite mat. Jag har fortfarande varken tur eller timing i fotbollen, så det är sällan en sprudlande glad Andreas som utför träningarna.

Twin Peaks: Jag har börjat kika igenom kultserien Twin Peaks. Känns lite som att det hör till allmänbildningen att ha sett den serien, lite som att ha sett Gudfadern-trilogin osv. Än så länge tycker jag serien är mer cool än extremt underhållande. Det roliga är att serien skiljer sig rätt mycket från andra serier.

Grymma Seinfeld-avsnitt: The contest och The outing. Titta på dem om ni vill skratta lite :-).

Kommentarer
Postat av: Rhesusapan

Dags att börja göra saker, som du inte kan ångra!

2009-11-19 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0