...

Idag kändes fotbollsträningen helt värdelös. Jag var laddad innan, men efter ett stukat finger, ont i knät och hunger blev jag mer likgiltig. Snacka om flickproblem jag räknade upp nu :-). Jag tappade ialf fokus helt och kände mest för att gå hem och tjura. Började även fundera på en annan sak. Varför går jag ens till träningar där jag måste vara målvakt när mitt huvudsyfte är att jag ska få "träning". När jag står och tjurar i målet blir den fysiska belastningen på min kropp minimal. Handlar mest om att jag inte vill vara tokdålig när jag måste utföra en roll som målvakt som jag sällan tycker är speciellt spännande antar jag.

På fredag ska jag på arbetsintervju som timvikarie. Den här gången handlar det om ett annan boende. Kan vara bra att ha fler krokar ute inför våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0