Bra och dåligt!

Dåligt

Såg hur mycket jag fick i lön idag, eller snarare hur lite... Ett par tusen mindre än vad jag antagit, dumt!!!

Min högerhand är helt förstörd efter sparring i måndags... Gör väldigt ont i vissa situationer, typ diska och öppna dörrar.

Neutralt

Om någon tror att det fortfarande är något mellan mig och Hanna så kan jag säga att så inte är fallet. Det är helt superfinitio!

Bra

Var hos doktorn idag för att titta på en ny prick och för att se om jag kunde ta bort ett par andra prickar. Resultatet blev att nya pricken verkade ofarlig och att jag får ta bort två prickar för 120 kronor :-). Jag trodde de skulle gå som plastikkirurgi, men doktorn tyckte att de kunde upplevas som störande, vilket jag gör. Mycket bra! Den ena ville han iofs ta bort för att han inte till 100 % kunde avgöra att den var frisk, men det är den. Oerhört stressad doktor för övrigt... Men, men... Besöket var över förväntan.

= Tror det positiva tar ut det negativa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0