Vem bryr sig?

Jag satt och kikade i Aftonbladet för några dagar sedan, och vet ni vad??? De sex första sidorna handlade enbart om Maddes kärleksproblem. ...och ja jag vet faktiskt inte vad killen heter, jo Jonas tror jag men men... Det jag tänkte komma till är hur det kan vara en sådan enorm nyhet? Nog att de hade tänkt att gifta sig och att han tydligen verkar ha varit otrogen, men va fan, är det verkligen mer intressant än att två 18-åringar mördat och grävt ner en jämngammal och att hela Europas flygtrafik står still? Jag förstår verkligen inte människors prioriteringar när det gäller nyheter.

...och vet ni vad det bästa är? Att när jag inte förstår, eller bryr mig om någonting, så tar jag upp det i min blogg, och vips har jag bitit mig själv hårt i röven :-P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0