Idag började vuxenlivet

Idag började mitt vuxenliv på riktigt. Inga mera studier, inget mer leksakssäljande och inget mer boende i en icke uppvärmd skola! Studier kan det kanske bli någon sväng i framtiden iofs, men antagligen inte. Nu ska jag bara försöka få lite rutiner på detta vuxenliv med träning osv.

Julen har varit lugn och trevlig. Julafton firades endast med mor, far och lillasyster, inte fy skam, men nästan lite i lugnaste laget :-). Saknade storasyster med familj. I paketen låg det bra saker som armbandsur, gryta, tröja m.m, men ingen halsduk som jag trodde jag skulle få :-).

Det blev även en hel del datakrånglande under julafton och juldagen, allt pga min felköpta högtalare till lillasyster. Det hela handlade om att få igång Bluetooth på datorerna, och det gick väl ärligt talat så där.

Under juldagen var det fest. Lite förfest hos Nils, och sedan en sväng till Ritz. Lurig fylla blev det också, tyckte inte jag drack så mycket men full som en kastrull, en full, glad och snurrig kastrull, blev jag :-). Kul var det!

Annandagen blev således rätt lugn, och även den med datagrejande, och ungefär lika framgångsrikt som tidigare var det...

Idag var det in i hetluften direkt på Migrationsverket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0