Ledig!

Nu är jag ledig ett par dagar. Egentligen var det meningen att jag skulle börja sälja leksaker igen idag, men eftersom jag ska jobba ett par lördagar framöver så fick det bli så att jag fick ledigt idag och imorgon. Detta är bra så att jag hinner köpa lite julklappar osv. Hinner nog inte med så mycket av den varan framöver nämligen.

Det börjar rulla på med det nya arbetet, har haft egna samtal, fått databehörigheter osv., så nu vet jag vad det innebär, och det verkar vara ett mycket intressant och "ett jävla jobb" på samma gång :-). ...och som jag säkert ältat hundra gånger innan så känns det lite illa att jag nu försvinner från det nya jobbet ett tag nu när jag precis börjat få lite grepp om det.

Dagen då!

Idag är tanken att försöka få bort alla måsten, bara softa, pusta ut! Antagligen blir det att läsa ut Sagan Om Ringen, bekanta mig lite med Pedro Almodóvar, och kanske att köpa någon julklapp, men först måsta jag tvätta klart :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0