Uppseendeväckande!

"Uppseendeväckande" var ordet gubben på Ica Nära vid Längbrotorg använde när han fick höra att han inte kunde lämna in flaskor där. Spontant känner jag att det var ett rätt starkt ord i sammanhanget.

Hur mycket är egentligen På Spåret anpassat mot dess deltagare? Klassikern Maputo när Göran Greider var med är ju allmänt vedertagen men är inte Skara när Johanna Frändén är med minst lika, ja vad ska man säga, uppseendeväckande :-)? Det här skiver jag mest för att jag oftast känner mig så äckligt oallmänbildad när jag tittar på På Spåret :-).

Fest i lördags med fotbollsgrabbarna. Intellektuellt så det förslog på sina håll, två frågetävlingar och diverse intressanta diskussioner. Närkes intellektuellaste fotbollslag? Troligt på många sätt iofs... Undantagen finns dock :-). Kul kväll där kvällen avslutades på Satin, som var så där.

"Julskinkan har rymt" på P3 nu, klassiker he he :-).

Lucia idag och jag har inte sett ett enda tåg eller liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0