Bloggkrig!

Nee, inget bloggkrig här inte, men vem vet det kanske blir den stora snackisen om fyra år... Det jag har i tankarna är att Nils "Nisse" Lindgren numera har skaffat en blogg, eller återupptagit skulle man kanske kunna säga ;-). Jag kommer följa denna blogg, vilket nog är den första jag följer sedan Nisse skrev sist, eller yngre fröken Lager som skrev en gång i tiden. Den senare följdes väl mest pga lätt känslosvall samt fascination över hur jädrans jobbig man kan tycka att vardagen är.

Kul att följa ska det bli, om inte annat för att det gärna kommer fram saker i en blogg som man som vän inte alltid känner till. Vi pojkar (män?) har ju oftast viktiga saker som sport att prata om när vi ses...

Glömde nästan adressen; hotplayer.se, oj fel "hotpalaver.se skulle det vara ;-).

Varför stavas fascination utan H efter C't? Säkerligen för att jag uttalar ordet fel... Jag uttalar det faschination, som i dusch typ, men ska det uttalas mer som fassination tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0