Min cykel är stulen!!!

"Min" eller pappas gamla, och faktiskt skitfula, cykel har blivit stulen mitt på dagen. Jag parkerade den på Centralstationen imorse och låste den som vanligt med ett hyggligt slanglås. När jag kom tillbaka efter jobbet var cykeln borta och låset satt på en annan cykel, avklippt. Jag trodde inte folk snodde cyklar numera!? I och med att jag har polisstationen på vägen hem så anmälde jag stölden, mest för sakens skull, och frågade lite om cykelstölder, och nog verkade det som det stjäls en del cyklar.
 
Nu har jag ingen bild på cykeln, och tror inte den blir kvar i Örebro, i och med att någon orkade klippa av slanglåset, ingen fyllestöld så att säga, men om någon vet vilken min cykel är och ser den någonstans är det bara säga till, så kan jag komma dit med ett mindre baseball-trä.
 
Det är en blå DBS, 90-talsmodell, 3-växlad och classic city tror jag den heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0