Börjar mediasverige vakna?

Mitt förra inlägg var bitvis överdrivet, speciellt sista stycket, men det berodde på affektskrivande.
 
Aftonbladet fortsätter dock sina snyftreportage, som jag inte riktigt vet vad de vill visa? Att Sverige ska hjälpa ett fåtal redan mer priviligerade här istället för att hjälpa en större massa på plats kanske?
 
Expressen har dock vaknat till lite och Anna Dahlberg har skrivit något relevant på området för en gångs skull. http://www.expressen.se/ledare/anna-dahlberg/vi-maste-valja-vag-i-flyktingpolitiken/
 
...och för er som lite mer vill förstå det jag skriver rekommenderar jag åter Merit Wagers blogg, meritwager.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0