Går så där...

Det där med att köpa ny förstärkare går lite så där... Efter debaclet hos El-Giganten förra veckan hittade jag en likadan förstärkare hos BRL för samma pris i helgen och beställde den på internet, men igår fick jag information om att de inte hade några kvar, trots att de hade det när jag beställde, och har nu när jag kikar på BRLs hemsida. Får göra som Sverker kasta BRL i soptunnan.
 
Kikade nyss på Uppdrag Granskning och deras reportage om Migrationsverkets tillfälliga boenden. Jag kan ju säga att inte en person på Migrationsverket vill ha de där tillfälliga boendena, det är bara problem. ...och det är precis som RIbbenvik säger att prio i höstas var att hitta boenden åt folk, och det blev inte så bra alla gånger. Det är även så att kommuner generellt inte jublar över att få dit asylsökande. Tycker dock det var helt rätt att allmänheten fick reda på vad alla dessa boenden kostar, men vad Uppdrag Granskning hade för tanke med programmet är högst oklart; kritisera Migrationverket, kritisera invandringen? Ja jag fattade inte riktigt. Sedan är det KATASTROF att visa asylsökande med bild och namn i TV. Det är så att man blir mörkrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0