Nu har julen varit

Ja nu är julen över för denna gången. Julaftonen tillbringades i ett lugnt tempo hemma hos päronen med mat och julklappar. Syrran hade med Peter under julklappsutdelningen vilket gjorde kvällen lite roligare. Jag fick en del bra grejer där ett lyxigt strykjärn från Bosch utmärker sig.
 
Igår på juldagen var jag tvungen att arbeta några timmar, men när det var avklarat blev det lutfisk hemma hos familjen, och det är bra smarrigt med lutfisk. Efter maten fick jag skjuts av pappa hem till Örebro, och sedan gick jag hem till Lundmarks familj och där blev jag bjuden på mat igen! Jag har således varit rejält bortskämd under denna julhelg. 
 
Tanken hos mig var inte att köra en hård utekväll, men Lundmark och Acke ville annorlunda, och så när det var kö för att komma in till Stora Örebro gick vi till Ritz direkt, och jag var inte riktigt i mood för det så det blev väl lite så där.
 
Idag har jag varit ute på rean och införskaffat mig en jacka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0