Semester och dålig motivation

Först håller jag alla tummar jag har för att magen fortsätter på dagens inslagna väg. Idag har jag nämligen nästan inte känt av någonting. Så snart kanske jag kan börja dricka kaffe igen :-). Risken är dock att jag kommer sabba allting med anledning av att det bär ner till Västkusten imorgon och Håkan konsert, med allt vad det innebär med alkohol osv.
 
För att jag skulle få lite ordning på allt jag skulle överlämna till andra på jobbet blev givetvis arbetsdagen väldigt lång, och det är sjukt vad omotiverad och seg man är på eftermiddagen. ...och ännu segare att komma hem vid 18:00 blåset. Tanken var att träna, men jag känner mig så omotiverad, så det blir nog film och tidigt i säng. Den dåliga motivationen beror mest på att jag är rädd för att magen ska bli dålig igen, eller att det bara är en tillfällig topp just nu. Egentligen vill jag ju ta två glas vin och bara njuta av ledigheten, men det får vänta... Det får bli Pro-Viva istället, iofs inte fy skam. 
 
Nee nu slår jag på en filmjävel, äter popcorn, går tidigt i säng, för att sedan kunna dra till Västkusten tidigt imorgon, yey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0