Hur ska det här gå?

Imorgon ska jag tydligen stå i mål i ett fotbollskval upp till division 4, och det är nervöst. Jag stod ett par matcher i division 7 förra året, och har högst i mitt liv i seriesammanhang spelat kval till division 5, och då hade jag tränat innan. Senast jag stod i mål på allvar i fotboll måste vara 4-5 år sedan, men nu har Pars ingen målvakt och då ringde de mig, vilket de även gjort tidigare under säsongen. Jag har, mest för deras skull, försökt få dem att ordna en målvakt som vill, och tycker det är kul att stå i mål, vilket de lyckats med rätt bra, men tydligen inte till denna helt avgörande kvalmatch. Jag gjorde en träning igår, och det gick väl ok, vare sig mer eller mindre, ett par misstag några hyggliga saker. Kan jag bara hålla nervositeten på en låg nivå, och hålla ett någorlunda fokus, borde jag kunna klara av uppgiften godkänt. Vi får se.
 
Annars inte så jättemycket att säga. Såg klassikern Midnight Cowboy i veckan, och det var en riktigt bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0