Nytt samordningsgruppsmöte

De senaste två dagarna har jag spenderat i Mariestad med anledning av den samordningsgrupp jag är en medlem av. Det är som jag sagt tidigare en grupp där alla är bra mycket mer erfarna på området än vad jag är, och det är på många sätt bra, men även lite dåligt, och det främst med anledning av att jag kan ha förutfattade meningar om att de är mer kunniga än vad jag är. Det är även uppenbart att det är så i vissa delar, men långt ifrån i allt. Under förra mötet lyckades jag nog irritera mina samarbetspartner en del, så den här gången var min tanke att hålla mig lite mer återhållsam. Det gjorde jag också, men det berodde även på att vi inte diskuterade så många frågor den här gången som fångade mitt direkta intresse. Det blev bara ett tjafs med juristen i gruppen om mindre ändringar av namn, där jag ville ha en bättre förklaring än att det kan bli problem... Ja, ja jag måste nog se till att lära mig lite mer grundläggande lag innan jag blir bäst på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0