God Jul!

Det är juldagen idag iofs, men det spelar mindre roll :-). 
 
Julaftonens förmiddag spenderade jag bland annat med att kika på filmen "Che" om Che Guevara. Det är två dokumentär-lika filmer om Che Guevara. Jag blev lite irriterad när jag upptäckte att jag inte hade någon större koll på Che Guevara när det kom upp frågor om honom på "På Spåret" här om veckan.
 
Vid 14-15 bar det dock av till familjen Wåke för en himla massa mat och julklappar. Det senare innebär nog det bästa på hela året. Det är fortfarande kul att få saker, men främst är numera den stora glädjen att se om folk blir glada över det en köpt till dem :-). Saga och Lisa verkade bli överlyckliga över allt de fick på ett väldigt genuint sätt, vilket var kul att se, och jag tror att alla andra var nöjda de också :-). Själv fick jag en hel del bra saker där ett par träningsbyxor, en mössa och en fräck t-shirt toppade.
 
Nu idag bär det traditionsenligt av till Hässleberg för lutfisk och sedan kan det nog bli något festligt ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0