Stambyte...

Det ska till något slags stambyte i mitt hus. Jag kommer få bo kvar i lägenheten, men det kommer vara en byggarbetsplats under någon månad. Duschen kommer inte fungera under tiden, men det gör att jag får billigare hyra. Informationen fick jag på telefon idag, och efteråt kom jag på att jag borde ha krävt, eller åtminstone frågat, efter möjligheten att få flytta. Jag får ringa och fråga imorgon.
 
Vi ska effektivisera vårt jobb ytterligare. Det senaste är att vi inte ska se till att besluten är rätt rent stilistiskt. Så nu är väl tanken att jag ska sätta mitt namn under beslut som knappt är läsbara...
 
Jag är fortfarande helt inne i Värvet-poddarna. Lyssnade nyss på den med Kristian Gidlund. Sorgligt, och ovanligt att lyssna på en ung människa som vet att han kommer dö inom en ganska snar framtid.
 
Jag fick reda på häromdagen att Svensson och Malin har fått barn vilket var en väldigt glad nyhet :-D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0