Onsdag

Igår lämnade jag blod. Jag var inte alls sugen på att lämna blod och ängslig. Gillar inte att bli testad, speciellt inte när järndepåerna var dåliga förra gången. Nu bör väl resultaten rimligen säga att järndepåerna är bättre än sist, men jag kan ju inte vara säker. Ialf... Jag kände mig nervös när jag lämnade blodet och fick lätta panikkänslor. Var väl på sätt och vis bra, då rullade väl blodet in i påsen fortare :-). Efteråt fick jag inte reda på någonting dock, och tanten som är ansvarig för testerna hade semester, så jag får gå runt i ovisshet ett tag till.
 
Idag blev det middag med Bias på ett nyöppnat ställe på Köpmangatan. En blandning av delikatesser och restaurang. Vi käkade sallad och ost och drack ett glas vin. Både smakade och såg fräscht ut. Kan rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0