Tog inte lång tid...

Det går nog att dskutera huruvida det var ett terrordåd i München eller inte, men att det var inspirerat av de senaste årens massmord verkar stå utom allt rimligt tvivel. Det tog inte särskilt lång tid tills två ytterligare dåd skedde i Tyskland, ungefär som förutspått. 
 
Helgen var i övrigt, ialf för min del, mycket bra. I lördags bjöd Acke på tur i Vingåker :-). Det blev bland annat nybakat kaffebröd hemma hos Ackes pappa :-). Jag gillar hela idén med att någon visar runt en på ett ställe dit en inte direkt hade åkt annars.
 
Sedan blev det att kika på ÖSK:s seger mot Falkenberg med några öl. Kvällen avslutades sedan med Taco Bar, Makeriet (där det hade blivit riktigt trevligt) och Harrys. En bra kväll utan större äventyr dock. Fischer hjälpte dock mig att hitta en geocach på vägen hem.
Ren glädje :-).
 
Under söndagen letade jag på några fler geocashs och såg ett par dokumentärer om låtarna "Viva la vida" och "Take my breath away" där den senare var magisk :-).
 
Igår kväll såg jag sedan skräckfilmen "It follows" som var riktigt bra. Kul med nya idéer i skräckfilms-världen.
 
Imorgon ska jag lämna blod och det gör mig ängslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0