Odessa

I juni blir det typ en vecka i Odessa för mig och några till. Förhoppningsvis kan det även då bli en liten sväng till Moldavien.
 
Jag är fortfarande glad över de nya arbetskamraterna. Idag kändes som att det var första gången någonsin i Örebro som jag kunde ha en intressant diskussion med fler än en person under en rast. Lite gamla Lindesberg-vibbar över det :-).
 
Såg klart på Sorans Krig idag. Mycket bra serie, men synd att Soran inte riktigt vill förstå mekanismerna kring migration. Efter att han frågat två personer i ett flyktingläger drog han slutsatsen att inga vill emigrera till Sverige. Jag har svårt att tro att någon som är en del av en sådan bra serie samtidigt kan vara så korkad...
 
I övrigt hade jag missuppfattat kvittning i aktievärlden, men nu vet jag bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0