Bra dag!

En alltigenom bra dag idag. Det var trevligt på jobbet med ett oväntat elavbrott bland annat. Sedan fick jag mitt nya bord till min vinylspelare. Förvisso har jag inte lyckats få ihop bordet eftersom beskrivningen är under all kritik, och jag brukar vara hygglig på att läsa beskrivningar :-).
 
Kul med ÖSK-seger igår också, men det är en del som måste göras i ÖSK om det ska bli någon bättre placering nästa år. 
 
Nu är det snart dags för Liverpools andra Champions League-match för säsongen. Hoppas innerligt att det braiga med denna dag fortsätter så att Liverpool ser till att vinna.
 
Ett till synes meningslöst inlägg detta, men åter denna blogg är inte till för att hitta läsare, utan för att hjälpa mina framtida minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0