Office Space

Det har kanske blivit lite av en måndags-tradition nu att se en modern klassisk film varje måndag. Den här gången blev det Office Space som jag nog såg delar av tillsammans med en numera dessvärre bortgången bekant när den var ny. Det är ju en film som gärna kommenteras och som jag som sagt inte riktigt hade sett i sin helhet förut. Riktigt jävla bra för övrigt :-). Passade bra i mitt liv också, nu när jag är rätt trött på jobbet och ibland funderar på var livet tar vägen för tillfället. Jag mår ju inte fem gånger bättre bara för att jag har fem gånger mer pengar än vad jag hade när jag pluggade exempelvis. Pengar är ju trevligt, men det är nog ännu bättre att bara få vara fri i huvudet när en inte arbetar.
 
Jag ska till Arlanda imorgon och lyssna på lite föreläsningar om länder i Afrika. Kul antar jag, men tåget går 06.02!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0