Backstreet Boys

Efter en solig och trevlig dag i Sthlm var det så dags för Backstreet Boys i Globen i söndags kväll. Mina förväntningar var att det skulle bli kul, men det var faktiskt riktigt bra. En rätt otrolig sak hände när vi skulle sätta oss på våra platser, för vi hamnade bredvid Erika, en arbetskamrat och hennes sambo. Den chansen måste ha varit otroligt liten, men det var väldigt kul :-).
 
Jag vet inte vad jag ska kalla det, jag vill säga spelning, men det var det ju inte. Det är inget band med när Backstreet Boys uppträder, utan allt är singback. Jag får kalla det "show". Hursomhelst showen var riktigt bra. Alla gamla hits framfördes och grabbarna såg ut att trivas och gav ett avslappnat intryck. Jag hade nog även fördomen att de skulle framstå som en aning dryga, men det intrycket fick jag inte. De verkade snarare tacksamma för att det var folk som ville se dem efter alla dessa år. Showen pågick i typ två timmar och det var aldrig tråkigt. Jag måste säga att jag blev lite imponerad.
För övrigt hade vi riktigt bra platser :-).
 
Idag är jag ledig och imorgon åker jag till Göteborg för festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0