Meningslös minnesuppdatering

Det blev teater i Lerbäck idag. Bra som alltid, men kanske den sämsta av de tre jag sett. Det var Ronja den här gången, och den var som sagt bra, men inte bäst :-).
 
Vi gick vidare i VM i damfotboll. Jag såg första halvleken, men stängde av för att det var för tråkigt. Tydligen var andra halvleken bättre. Jag måste försöka intala mig att det faktiskt är intressant.
 
Jag har sett igenom halva Game of Thrones nu. Tydligen hade jag sett så här långt tidigare, vilket jag inte riktigt kom ihåg. Det är bra, men mer skrämmande än förut. Efter allt jag sett av IS härjningar blir allt våld i Game of Thrones mer på riktigt.
 
Det verkar som att Sabuni blir ny partiledare för Liberalerna. Jag tror att det är bra för Liberalerna.
 
Fånig debatt mellan du Rées och Sanandaji på sociala medier. Borde det inte finnas någon platform där de inför publik snabbt kunde mötas i en debatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0